VW Bus

Zákazník: neregistrovaný Košík : 0 ks Cena : 0 kč
 

Katalog

 

Přihlášení

Uživatel

Heslo



Nejsem zaregistrován
Registrace

T3

T3 1979-1992

Třetí řada Transporteru se začala vyrábět na sklonku léta 1979, v Hannoveru, v SRN. Až do r. 1981 byly v nabídce jen vzduchem chlazené ploché benzínové motory (užívané označení LBX - Luftboxer):

1.6 (CT) 37kW/50 PS
2.0 (CU, CV) 51kW/70PS

V r. 1981 přibyl úplně první diesel v historii Transportera, z Golfa převzatý atmosférický řadový diesel s rotačním čerpadlem Bosch:

1.6D (CS) - 37kW/50PS

V r. 1982, se začal do T3 montovat první vodou chlazený plochý benzínový motor (užívané označení WBX-Wasserboxer):

1.9 (DF) 44kW/60PS
1.9 (DG) 57kW/78PS

V r. 1983 první WBX s elektronicky řízeným vstřikování paliva:

1.9i (DH) 61kW/83PS
1.9i (GW) 66kW/90PS

od r. 1984 se objem WBX motorů zvětšil na 2110ccm a přichází nejsilnější motor vůbec, současně s přeplňovaným dieselem:

2.1i (DJ) 82kW/112PS
1.6TD (JX) 51kW/70PS

V roce 1985 dochází k zahájení prodeje T3 Syncro a doplnění WBX motorů o verzi 2.1 s katalyzátorem:

1.9 SYNCRO (DG) 57kW/78PS
2.1i (MV) 70kW/90PS

Od ledna 1986 přichází postupně:

2.1i SYNCRO (DJ) 82kW/112PS
1.6TD SYNCRO (JX) 51kW/70PS
2.1i SYNCRO (MV) 70kW/90PS
2.1i (SR) 64kW/87PS
2.1i SYNCRO (SR) 64kW/87PS
1.7D (KY) 42kW/57PS

Tím veškeré změny na motorech skončily. Žádné jiné motory nebyly nikdy do T3 montovány.
 
Oficiální stránky VW Bus.cz
Všechna práva vyhrazena
admin@vwbus.cz